Pakalbėsime apie lietuvių įpročius. Kokius produktus ir kokius prekės ženklus mes mėgstame? Aišku, kad kalbant apie išmaniuosius telefonus “Apple” yra pirmoje vietoje. Automobilių rinkoje jau keletas prekės ženklų “Mercedes Benz”, “BMW”, “Audi” ir t.t. O kaip yra su kasdien naudojamais produktais? Ar kontaktiniai lęšiai taip pat gali būti žinomos kompanijos? Čia nėra nieko išskirtinio. Perkant mėnesinius lęšius daugiausiai dėmesio sulaukia “Biofinity” produkcija. Aukšta kokybė, geros kainos ir didelis asortimentas. Daug pliusų ir todėl vartotojai noriai renkasi šį produktą. Kaip ir visada prieš pirkdami, geriau pasitarkite su specialistais. Pvz: https://www.lesiukas.lt/menesiniai-lesiai/biofinity-17/ Norint nusipirkti namą, butą ar gerą televizorių neužtenka turėti geras pajamas ar santaupų, reikia suprasti kokie produktai yra geri ir turi vertę. Lęšiai taip pat gali būti pigūs ar nekokybiški, todėl prekės ženklai mums padeda geriau suprasti, kodėl naudinga pirkti tokius produktus. Mėnesiniai lęšiai gali kainuoti brangiau, pigiau, tačiau juk pagrindas, kad jie būtų patogūs ir kasdieniniame naudojime nesukeltų rūpesčių. Klientai nori pamiršti apie savo problemas. Gamintojų užduotis jas išspręsti.
Kodėl kaina nėra pati svarbiausia?
Jeigu galvojate pirkti kontaktinius lęšius, tai reikia neskubėti to daryti. Galima rasti daug įvairių produktų, tačiau kartais klientai renkasi orientuodamiesi tik į kainas. Tai nėra pats geriausias sprendimas. Profesionalai rekomenduoja visada galvoti apie kokybę. Net ir perkant patį pigiausią produktą, kokybė turi būti pirmoje vietoje. Juk kam reikalingas maistas, kuris yra nekokybiškas. Taigi, “Biofinity” mėnesiniai lęšiai užtikrina itin geras kainas, kokybę ir kitus svarbius parametrus.
Bionifinty – tai kokybė?
Aišku, kad didžioji dalis kompanijų, nori būti pozicionuojamos, kaip itin aukštos kokybės produkcijos pardavėjai ir gamintojai, tačiau norint, kad vartotojų “galvose” “Biofinity” būtų asocijuojamas su kokybę, reikia net tik deklaruoti gražias idėjas, tačiau ir daug dirbti. Kuo aukštesnė produkcijos kokybė, tuo jos pasiekimas ir išlaikymas brangiau kainuoja. Tačiau juk galutiniame variante, tai tikrai apsimoka. Kada klientai vien tik pamatę prekės ženklą iš karto supranta, kad tai geras produktas yra labai didelis pasiekimas. Tik nedidelė dalis kompanijų tai yra padarę. Kartais gali būti prabangi produkcija, graži reklama, tačiau vis tiek daug klientų negalvoja, kad tai yra itin kokybiška. Geras produktas, tačiau reikėtų kažko daugiau. Kalbėjomės su kontaktinių lęšių pardavėjais. Jie visi pasakojo, kad “Biofinity” tikrai yra vertas dėmesio prekės ženklas. Kaip šioje vietoje elgtis klientams? Ko gero geriausias patarimas būtų tiesiog išbandyti kontaktinius lęšius. Tikrai nesuprasite, ar tai aukščiausio lygio produkcija, jei nebūsite išbandę produkto.